zaterdag 29 september 2012

Wishlist Herfst/Winter

Mijn favoriete seizoen in het jaar is toch wel de herfst. Bladeren die van de bomen vallen, 's avonds wegkruipen in een warm dekentje, chocomelk drinken, films kijken..
Dit jaar vind ik de mode voor aankomend seizoen erg leuk, daarom is hier mijn Wishlist!!

Truien! Warme comfortabele truien. Ik draag ze echt dagelijks met dit weer. Deze trui staat bovenaan mijn wishlist. Hij is iets langer, dus ik zou hem op een legging kunnen dragen. Deze trui is van de H&M.

hierzo  
Deze legging zou ik er op combineren. Leggins, maillots en panty's met print. Afgelopen zomer hebben we ook al tribal print gehad, en in de herfst/winter gaat dit gewoon door! Deze legging is van de H&M.

Het bekende: 'Peter Pan kraagje.' Ik vind het zó schattig, maar het kan ook stoer zijn als je het met leer (of iets anders) combineert. Dit blousje is van Forever21.  
Leer, als je het goed combineert ziet het er leuk uit. Het is best gewaagt om te dragen. Het is een uitdaging, maar ik vind het de moeite waard. Dit rokje zou ik combineren met een maillot en dan een trui erop! Dit rokje is van de H&M.


Minnie Mouse, die moet ik hebben als Disney-fan! Forever 21 heeft meerdere truien met Disney figuren, deze vond ik het leukst!



 Strikjes, zo kan je de stoerste outfit, ook lief maken. Om deze te dragen zou ik 2 plukjes naar achteren doen en vastmaken met dit strikje! Dit strikje is van Forever21.

Ik wil dit zeker gaan bestellen. (vooral de Forever21 spullen.) Wat is jullie 'stijl' aankomende herfst/winter?

Xx,

Ps. hebben jullie links van de pagina de WeHeartIt button al gezien? Daar zien jullie onze laatste 'hearts!' Laat hieronder je WeheartIt pagina achter!

13 opmerkingen:

  1. Ik hou echt heel erg van dat derde! Leuke blog, ik volg 'm. Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw echt? Moeten jullie echt doen, ik denk dat het een hele speciale ervaring is.

    Sanne
    Confessions of a blonde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke wishlist! Sommige dingen zou ik ook graag willen hebben.

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk, de trui met Minnie Mouse vind ik erg schattig :)!
    De strik is erg leuk, ik denk dat ik 'm ook ga halen,kan ik 'm overal mee combineren !

    www.vanesrawr.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blouse van forever 21!
    Je hebt er weer een volger bij:)
    Neem gerust ook eens een kijkje op onze blog. Liefs LynSelStyle

    www.lynselstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waaauw! dat leren rokje wil ik echt graag hebben.
    denk dat ik die ga kopen :)
    leuk artikel!!

    Liefs,
    Lisa

    www.the-perfect-things.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die collars zijn echt zoooo leuk :) & leuke items staan ertussen ,

    x Axelle

    BeantwoordenVerwijderen

Hee,

Leuk dat je jouw mening wilt delen!
Maar houd het netjes, tips zijn altijd welkom!!

Xx