zaterdag 23 februari 2013

Tag: 3 Things

De '3 Things' tag gaat de laatste tijd rond op beauty- en lifestyleblogs. Zo ook op Focus The Moon. Wij besloten deze tag over te nemen en de vragen te beantwoorden!

3 dingen in je (school)tas?
♥ Schoolboeken, vandaag voor Frans, wiskunde en economie.
♥ keelsnoepjes, omdat ik keelpijn heb.
♥ nagelcréme van essence.
3 dingen gevonden op mijn bureau?
♥ 2 casio rekenmachines
♥ lippenbalsem in de vorm van een cupcake
♥ een wereldbol


3 favoriete meubels op mijn kamer?
♥ mijn nachtkasje (wit, klein, purfect)
♥ mijn bed (ik hou van slapen.)
♥ mijn kledingkast (kleding, mijn liefde.)
3 favoriete fruitstukken
♥ peer
♥ druiven
♥ aardbeien (lees: Ik wil zomer!!)

3 dingen waar je nu aan denkt
♥ ik ben moe
♥ ik heb honger
♥ ben te moe om naar de keuken te lopen..

3 blogs die ik iedere dag bezoek
Thefashionway (ik volg Iris stiekem al 2 jaar..)
lifesplash (Klik nu als je jaimy's blog niet kent.)
hesterly (eigen stijl, eigen mening, I like it)


3 leukste kledingstukken in mijn kast
♥ Zwart jurkje met peterpan kraagje van de Primark
♥ Fel roze trui van de New Yorker
♥ Galaxy broek van de H&M

3 bloggers met een leuke persoonlijkheid
ALaEsmay (haar vlogs zijn zó leuk)
lynselstyle (hun blogs zijn altijd erg leuk om te lezen)
livelifegorgeous (thee + LLG filmpje = Always fun!)

3 favoriete make up producten
♥ Compact powder van Catrice
♥ Catrice nagellak in Salmon and Garfunkel
♥ Double eyepencil Black & White van NYC
3 favoriete parfums
♥ Harajuku lovers G
♥ The Body Shop Love Etc...
♥ DKNY Be delicious


3 favoriete websites/webshops over/voor Beauty/Fashion
girlscene (Ik ben ThatMistake)
H&M webshop
Chicklit (hier staan reviews van boeken en films)

3 liedjes die je niet uit je hoofd krijgt
♥ Goodbye california - Jana Kramer
♥ State of Grace - Taylor Swift
♥ My Wish - Rascal Flatts

Dit was de tag, als je wilt mag je hem overnemen! Laat dit dan even achter bij de reacties, wij zij namelijk erg benieuwd naar jullie antwoorden!

Xx




4 opmerkingen:

  1. Superleuke tag! Ik heb 'm pas ook gedaan! Ik volg je met GFC, Volg je terug? liefs.
    http://fashionskillsforyou.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag en ik vind je/jullie (ik weet niet of jullie hem tegelijk hebben ingevuld :p) erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen!
    Haha ik moest lachen om: ik ben moe, ik heb honger, ben te moe om naar de keuken te lopen..

    Bedankt voor je comment, super leuk dat jullie me volgen!!
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Hee,

Leuk dat je jouw mening wilt delen!
Maar houd het netjes, tips zijn altijd welkom!!

Xx