donderdag 30 mei 2013

Vogue Special Edition: The birth of a queen

 
We hebben al eerder een artikel geschreven over verschillende Vogue uitgaves. Gisteren kreeg ik de 'Special Edition' binnen. Aan de hand van foto's gaat deze uitgave over het leven van Máxima, en aan het einde ook nog over de kroning.
 
 
 
Het eerste onderdeel gaat over Máxima's jeugd, tot het moment dat ze Willem-Alexander ontmoet. Je krijgt haar jeugd te zien, ik vind dit erg persoonlijk maar daardoor komt 'onze koningin' ook weer dichter bij ons te staan.
 
 
Het tweede onderdeel gaat over Máxima's leven nadat ze Willem-Alexander heeft ontmoet. Ook dit wordt weer uitgelegd aan de hand van foto's. Wederom erg persoonlijke foto's die ik nog nooit had gezien.
 
 
Tot slot is er nog een fotoreportage van kroningsdag. Dit zijn mooie foto's waarbij de sfeer heel goed te zien is.
 
De Máxima-editie van Vogue kost €9.95, dit vind ik eerlijk gezegd te duur. Het boekje is dunner dan de normale Vogue uitgaves. Als abonnement kon je deze uitgave krijgen voor €5,95. (dat heb ik dus gedaan.) Maar als je erg geïnteresseerd bent in het Koningshuis, is de Máxima-editie zeker aan te raden!
 
Xx
 
 

2 opmerkingen:

  1. Leuk, maar toch wel duur voor zo'n dun boekje! Al is het natuurlijk wel een collectors item ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey! heb zopas je blog ontdekt! fantastisch! ik heb je genomineerd fvoor het liebster award. check mijn blog. ♥ Elien
    cookies and louboutins.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Hee,

Leuk dat je jouw mening wilt delen!
Maar houd het netjes, tips zijn altijd welkom!!

Xx