dinsdag 21 augustus 2012

review: Lush WHOOSH

Lush, persoonlijk ben ik er dol op. Aparte producten, aparte geuren, en met de hand gemaakt. Iets waar ik al een tijdje benieuwd naar was waren de Shower Jelly's. Een douchegel dat lijkt op gelatine. Je houd er van, of je hebt er een hekel aan. Ik ben er dol op!


Er zijn 2 verschillende Shower Jelly's, Sweetie Pie en Whoosh. Ik heb Whoosh. Whoosh ruikt naar grapefruit, rozemarijn en geranium. Volgens de verpakking helpt deze gel om je concentratievermogen te verbeteren en je door lange en saaie dagen te helpen. (perfect voor school dus!!)

Het ziet er niet al te smakelijk uit, dat moet ik toegeven, maar je blijft er mee spelen. Ik ben dol op de producten van Lush en ik ga er zeker meer kopen!  Dus wat mij betreft, zeker het proberen waard!

Cijfer: 8
De Shower Jelly's kosten €5,95 per stuk en zijn te koop bij de Lush filialen. 

Xx

2 opmerkingen:

  1. ik had hier een testertje van, wat een vervelend product! haha. hij valt constant uit m'n hand. maar het idee is wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hij glibbert inderdaad best veel. Maar dat vind ik juist wel leuk :) Het is natuurlijk niet het meest handige product, maar toch vind ik hem erg fijn.

      Verwijderen

Hee,

Leuk dat je jouw mening wilt delen!
Maar houd het netjes, tips zijn altijd welkom!!

Xx